body_background
infolinka

Časté otázky

Co je PodlahovéNebe.cz?

PodlahovéNebe.cz je slevový portál, který Vám přináší ty nejlepší nabídky akcí z našeho sortimentu podlah a příslušenství, které šetří nejenom vaše peníze, ale i peníze všem Vašim známým, se kterými se o tuto jedinečnou zkušenost můžete podělit.

 

Musím se pro získání slevy registrovat?

Ne, nemusíte! Stačí si pouze vybrat slevu, o kterou máte zájem, kliknout na KOUPIT a Vámi zvolenou platbou zaplatit. Po obdržení platby, obdržíte email s odkazem na poukaz, který stačí vytisknout. Poukaz pak slouží jako šek.

 

Co se stane, pokud se nenalezne dostatečný počet zájemců o nabídku?

Pokud se nenalezne dost zájemců o aktuální nabídku, je nabídka zrušena a na bankovní účty zájemců je navrácena celá naúčtovaná platba. Je však i ve vašem zájmu, aby nabízená akce nebyla zrušena a proto byste měli pozvat co nejvíce svých přátel! Takže po objednání dejte vědět známým na Facebooku či emailu, abyste měli jistotu, že nabídka bude aktivována a Vy si tak užijete svoji slevu.

 

Mohu měnit své registrační údaje?

ANO, lze je měnit kdykoli po přihlášení se ke svému účtu.

 

Kdy obdržím svůj poukaz?

V případě platby kartou, Vám email s odkazem na poukaz přijde během několika málo minut, V případě platby převodem na účet Vám email s odkazem pro stáhnutí poukazu dojde až po připsání platby na náš účet. Zpravidla 1-2 dny. Za poukaz můžete zaplatit ( po předešlé domluvě)i osobně a poukaz dostanete na místě při zaplacení.

 

Kdy mohu použít poukaz?

Kdykoli v období, které je uvedeno přímo na každém na poukazu. Vzhledem k velkému zájmu o tyto slevové poukazy, doporučujeme si dopředu u inzerující firmy udělat rezervaci!

 

Je platba kartou bezpečná?

Ano určitě. Platby jsou absolutně bezpečné, využíváme nejbezpečnější způsob plateb. Pro bližší informace se podívejte na webové stránky poskytovatele platební metody GoPay.

 

Můžu poukaz použít jen zčásti?

Ne. Pouze pokud není uvedeno v podmínkách jinak. Jinak je poukaz jednorázový.

 

Je poukaz přenosný, můžu ho darovat někomu jinému?

Poukaz je ve většině případů možné darovat někomu jinému. V případě, že darování poukazu možné není, je tato informace uvedena u nabídky.

 

Co se stane, když zaplatím pozdě, nebo neuhradím správnou částku?

Částku Vám vrátíme automaticky zpět na účet, případně nás můžete informovat o dalším postupu na info@podlahovenebe.cz.

 

Pokud zakoupím slevu vícekrát, dostanu jeden poukaz, nebo přijde každý zvlášť?

Každý poukaz má svůj specifický kód, tudíž vám při zakoupení většího množství přijde na e-mail každý poukaz zvlášť.

 

Jak se mohu informovat o aktuálních slevách?

Nejjednodušší způsob, jak nezmeškat ty nejlepší slevy, je vytvoření Vaší registrace, kde si můžete nastavit odesílání informačních e-mailů.

 

Existuje maximální možný počet zájemců o nabídku?

Ano, u některých nabídek může být inzerentem stanoven i maximální možný počet zájemců.

 

Nepřišel Vám potvrzující e-mail z Vaší objednávky?

Zkontrolujte si vždy správnost zadání e-mailu, na který objednáváte slevu. Informace k platbě chodí automaticky do několika málo minut po objednání - když žádné údaje neobdržíte - zadali jste chybný email, případně Vám email spadl automaticky do SPAMU - zkontrolujte prosím Nevyžádanou poštu/Spam, případně proveďte objednávku znovu.

 

Potřebujete poradit?

Kdykoliv nás kontaktujte.